One Direction ♥

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Första inlägget, yeeah xD

Av Linnea - 13 oktober 2012 09:48

Hej hej! Detta är min fiina One Direction novell blogg ^^ Visst är den fin? För er som bara sökte på One Direction noveller på google heter bloggen OneDirectionNovellerAvMig.bloggplatsen.se

Jag ska försöka skriva så mycket jag kan och hinner, jag har lixom fotbollsträning två gånger i veckan och jag är lite busig, så mamma och pappa brukar ta datorn ibland   <-- den smileyn är till mamma och pappa eftersom de tar datorn... Men whatever, för att ni ska orka läsa vem som är karaktären / karaktärerna skriver jag det i nästta inlägg som jag tänker göra direkt efter jag har tryckt på Spara inlägget :) Och det är NU, fast det kanske tar lite tid att skriva ibland, för jag får ofta hjärnsläpp... Men whatever, igen, nu skriver jaag ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 15 oktober 2012 14:46

Jag såg pappas huvud falla ner på ratten och bilens tuta ljöd högt. Killen som gick sist var för långsam för att hinna springa undan och blev påkörd. Snabbt som fan drog jag ut nycklarna ur bilens nyckelhål och rusade ut för att se om han var okej. ...

Av Linnea - 13 oktober 2012 17:15

kommentera då, jag vill ju skriva :c  

Av Linnea - 13 oktober 2012 14:27

Kates prespektiv :) ''That's what makes you beautiful!'' Harry sjöng de sista tonerna på WMYB och musiken tystnade. Sen började alla skrika. ''You've been such amazing fans tonight, but unfortunately the show is over, and i need some food'' sa Ni...

.

Av Linnea - 13 oktober 2012 11:40

Tänker inte sätta krav på er, så jag börjar skriva nu^^

Av Linnea - 13 oktober 2012 10:09

Namn: Kate Swift Ålder: 18 Familj: Mamma och pappa som har damp på henne för att hon aldrig flyttar hemmifrån, farfar som är engelsk, därför är Kate så jävla bra på engelska ^^ Intressen: Sjunger ofta och spelar gitarr (tror jag det stavas  ) ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards